سرویس پکیج دیواری برقی 👨‍🔧

سرویس پکیج دیواری برقی 👨‍🔧

سرویس پکیج دیواری برقی 👨‍🔧

در این مقاله از وب سایت فروش انواع پکیج برقی الکتریکال پکیج، قصد داریم سرویس پکیج دیواری برقی 👨‍🔧 را به طور ساده و کاربردی آموزش دهیم. در هیمن ابتدا باید در پاسخ افرادی که می پرسند پکیج برقی چیست؟، گفت: پکیج برقی یک بسته حراراتی است که این روزها به جای موتور خانه های سنتی و دیگ بخار وطیفه دارد تا دمای محیط و گرمایش آب را به نحو احسن برای مصرف کننده تامین کنید و بیشترین استفاده را در آپارتمان ، ویلا ، باغ و … دارد و خریدارن این مدل از پکیج ها را برای مکان هایی استفاده می‌کنند که دسترسی به سوخت های فسیلی مانند گار و گازوئیل را ندارند و در ابعاد استاندارد به صورت کاملا اتوماتیک تولید می شود و سبب میشود بعد از نصب رضایت مشتری را در بر بگیرد.

آموزش سرویس پکیج دیواری برقی 👨‍🔧

در پکیج آب از لوله‌های نازکی عبور می‌کند، بنابراین خیلی مهم است که کیفیت آب نسبتاً بالا باشد. اگر آب مصرفی شما سخت است، از یک دستگاه سختگی‌گیر آب استفاده کنید. اگر سختی آب مصرفی شما بیشتر از 8 دانه در گالن باشد باید یک دستگاه تصفیه‌ی آب قبل از پکیج نصب کنید. به خاطر اینکه سوارخ‌ها و روزنه‌های داخلی پکیج کوچک هستند، لازم است که هر شش ماه تا دو سال یکبار رسوب‌گیری و تمیز شوند. اگر جریان آب خروجی از پکیج کم شده است، یعنی اینکه زمان رسوب‌زدایی و تمیز کردن فرا رسیده است. برای اینکار می‌توانید از یک سرویس‌کار پکیج کمک بخواهید. یا اینکه خودتان این کار را انجام دهید. به یک پمپ شناور کوچک (پمپ کولر آبی)، یک سطل 20 لیتری، دو شیلنگ و 7 لیتر سرکه سفید احتیاج دارید.

مرحله اول سرویس پکیج دیواری برقی 👨‍🔧

پوشش (کاور) دستگاه را بردارید. شیر آب ورودی و خروجی را ببندید. در دستگاه‌های گازی، گاز را قطع کرده و جریان برق را قطع کنید. در دستگاه‌های برقی، برق را قطع کنید. با کشیدن اهرم در وسط شیر اطمینان، فشار آب را آزاد کنید.

مرحله دوم سرویس پکیج دیواری برقی 👨‍🔧

پمپ شناور را داخل سطل حاوی سرکه قرار دهید. یکی از شیلنگ‌ها را از خروجی پمپ به ورودی آب پکیج و دیگری را به سر خروجی شیر اطمینان وصل کنید تا آب خروجی به سطل بریزد. پمپ را روشن کنید تا سرکه به مدت 15 تا 20 دقیقه وارد پکیج شود. این کار رسوبات معدنی را تمیز خواهد کرد.

مرحله سوم سرویس پکیج دیواری برقی 👨‍🔧

پمپ را خاموش کنید. شیلنگ را برای فیلتر ورودی باز کنید که معمولاً نزدیک ورودی آب قرار دارد. فیلتر را خارج کرده و تمیزش کنید و سپس سرجایش قرار دهید.

مرحله چهارم سرویس پکیج دیواری برقی 👨‍🔧

پمپ را از سطل خارج کنید و آن را روشن کنید تا سرکه‌ی باقیمانده را بکشد. سطل را خالی کرده و آن را با آب تمیز پر کنید. پمپ را دوباره داخل آن قرار داده و روشن کنید تا آب تمیز برای چند دقیقه داخل سیستم پکیج جریان پیدا کند. در نهایت شیلنگ‌ها را از پکیج در آورید، اهرم شیر اطمینان را به حالت اولیه در آورید. جریان آب، برق و گاز را دوباره وصل کنید. پکیج آماده‌ی کار است.

برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *