پکیج برقی در کردستان

پکیج برقی در کردستان

فروش آنلاین پکیج برقی در کردستان

فروشگاه آنلاین الکتریکال پکیج فولاد فروش ویژه انواع پکیج برقی در کردستان را آغاز نموده است. امروزه استفاده از انواع پکیج بیشتر از دیگر منابع تولید آب گرم و ایجاد گرمایش منازل مورد توجه است. پکیج ها خود به دسته برقی و گازی تقسیم می شوند.

درباره کوردستان 

استان کردستان یکی از استان‌‌های ایران به مرکزیت سنندج است که در غرب کشور واقع شده‌است. مساحت این استان 29٬137 کیلومتر مربع معادل 1.7٪ مساحت کل کشور ایران است. این استان که در دامنه‌ها و دشت‌های پراکنده رشته کوه‌های زاگرس میانی جای گرفته است، از شمال به استان‌های آذربایجان غربی و زنجان، از شرق به همدان و زنجان، از جنوب به کرمانشاه و از غرب به اقلیم کردستان و کشور عراق محدود است.

مزایای اصلی استفاده از پکیج برقی

هزينه راه اندازي پايين

اين واقعيت که پکيج برقي نياز به دودکش ندارد باعث مي شود هزينه نصب آن نيز به نسبت پکيج هاي گازي پايين تر باشد. اگر شما در منزلتان لوله کشي گاز نداشته باشيد، تفاوت هزينه راه اندازي پکيج گازي و برقي بسيار قابل توجه خواهد بود و مشاهده خواهيد کرد پکيج برقي بسيار به صرفه تر است.

ابعاد کوچک

معمولا ابعاد پکيج هاي برقي به نسبت پکيج هاي گازي کمتر مي باشد. و دليل اين کوچکتر بودن عدم نياز آن ها به دودکش مي باشد. به دليل همين ابعاد کم، زيبا تر مي باشند. انعطاف بيشتري در محل نصب خواهند داشت و ديگر نيازي به نزديک بودن به ديوار خارجي وجود ندارد.

راندمان بالا

يکي از مهم ترين دلايل اينکه, پکيج برقي با استقبال خوبي مواجه شد، راندمان بالاي آن، نسبت به انواع ديگر پکيج ها است. به علت اينکه در پکيج برقي هيچ دودي همانند پکيج هاي گازي ايجاد نمي شود، گرماي تلف شده آن چناني هم ندارند. به همين دليل راندمان بالاي 99% را دارا مي باشند.

عدم احتياج به گاز

بيشتر از 5 ميليون خانه در ايران دسترسي به گاز شهري ندارند. اين به اين معني است که پکيج برقي گزينه مهمي در تامين آب گرم بهداشتي و گرمايشي مي باشد. همچنين در خيلي از موارد مجوز استفاده از پکيج برقي به دليل متراژ پايين و خطر هاي ناشي از استفاده از آن داده نمي شود. پس پکيج هاي گازي به نسبت برقي، پر خطر و پر هزينه مي باشند.

بدون صدا

به دليل اينکه داخل پکيج برقي هيچگونه المان متحرکي وجود ندارد، صدايي نيز از خود توليد نمي کند و فوق العاده بي صدا کار مي کند.

گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمه روزه اقدام به فروش فروش پکیج برقی به سراسر کشور می کند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی انواع پکیج برقی زمینی  پیشنهاد می دهد.

برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *