نکات خرید انواع پکیج برقی

نکات خرید انواع پکیج برقی

معرفی نکات مهم در انواع پکیج برقی 🥶

در این مقاله از وب سایت فروش انواع پکیج برقی الکتریکال پکیج فولاد قصد داریم به معرفی نکات خرید انواع پکیج برقی 🥶 بپردازیم. پکیج برقی، شوفاژ برقی، رادیاتور برقی یا گرمایش برقی به صورت خلاصه پکیج برقی دستگاهی است در ابعادهای مختلف(بسته به نوع مکان) که آب گرم و گرمایش مکان مورد نظر ما را تامین می نمایند. 

مواردی که قبل از خرید انواع پکیج برقی باید در نظر بگیرید

  • تمامی پکیج‌های چه گازی چه برقی و یا مخزنی یا مبدلی باید از مجاورت‌هوای‌سرد مصون باشند. این روند باعث می‌شود هنگام زمستان مواقعی که دستگاه خاموش است از بروز یخ‌زدگی مصون‌باشند. چون یخ‌زدن آب در داخل دستگاه موجب خسارات زیادی به‌آن میشود.
  • فشار مدار بسته شوفاژ احتیاطا نباید بیشتر از دو و نیم بار شود . اگر به این درجه برسد آب آن از شیر اطمینان تخلیه می‌شود. پس بهتر آنست که نگذاریم از 2 بار بیشتر فشار بالا برود . لازم‌به‌ذکر‌است که در‌صورت تداخل آب مصرفی و مدار شوفاژ و عمل نکردن به موقع شیر اطمینان ازدیاد فشار بیش از حد باعث خسارات‌زیادی به دستگاه میشود .
  • پکیج زمینی مشعل خور الزاما باید در محلی نصب شود که از محل سکونت فاصله لازم رو داشته باشد. پس برای آن یک محل جداگانه در نظر گرفته شود . اولا به خاطر اینکه صدای مشعل باعث آلودگی‌صوتی نشود. دوما به خاطر امنیت بیشتر به لهاظ امنیت در مقابل الودگی هوای تنفسی .
  • در موقع نسب پکیج های برقی حتما کابل مستقیم از کنار کنتور برای دستگاه کشیده شود. همچنین  به هیچ وجه از سیم کشی موجود ساختمان استفاده نگردد. طول و ضخامت سیم از روی جداول استاندارد تعیین شود تا دچار افت ولتاژ یا گرم شدن و یا سوختن سیم نشود.
  • در دستگاه‌های پکیج برقی و یا زمینی‌مخزنی برای اینکه در تابستان اتلاف انرژی نداشته باشید. درجه دستگاه رو طوری تنظیم کنید که اختلاف‌زیادی با محیط اطراف نداشته‌باشد. چون وقتی مثلا محیط شما 30 درجه‌سانتیگراد است و دستگاه روی 80 تنظیم‌گردیده این اختلاف باعث کارکرد زیاد دستگاه شده و مقرون‌به‌صرفه نمیباشد.

تخلیه شیر اطمینان

نکته به نظر ساده ولی مهمی که متاسفانه هیچ موقع رعایت نمیشود تخلیه شیر اطمینان میباشد . وقتی فشار بالا میرود و شیر اطمینان شروع به تخلیه آب دستگاه میکند .چون اکثرا به فاضلاب متصل نیستند. این مورد در نصب رعایت نمیشود. در نهایت آب تخلیه شده خسارات زیادی به محل مسکونی وارد می‌کند . برای برطرف کردن این مشکل بهتر انست که بوسیله یک شیلنک کوبلینگ خروجی شیر اطمینان را به فاضلاب وصل کنیم. همچنین بوسیله یک عدد بست فلزی محل اتصال شیلنک به کوبلینگ را محکم کنیم چون آب داغ پر فشار موقع تخلیه باعث در رفتن شلنک از جایش میشود .

توجه به شیر هواگیر اتوماتیک از نکات خرید انواع پکیج برقی

در پکیج های مخزنی در صورت مشکل دار بودن شیر هواگیر اتوماتیک ( ایرونت) و تخلیه نشدن هوا ممکن است بیشتر حجم مخزن به جای اب هوا باشد. در اینصورت سنسور فشار با تشخیص فشار موجود دستور کار دستگاه را صادر میکند. ولی قادر به تشخیص این نیست که فشار وارده هواست نه آب و کار کردن دستگاه بدین صورت موجب خسارت به آن میشود .

  این مورد در دستگاههای پکیج برقی المنتی بخصوص دیواری برقی خیلی باید مد نظر قرار بگیرد . چون المنت هواسوز میشود و باعث خسارت به آن میشود . در پکیج دیواری برقی المنت به صورت عمودی کار گذاشته میشود. ولی در پکیج برقی زمینی المنت و یا المنت ها به صورت افقی در کف دیگ قرار می گیرند و کمترین آب داخل دیگ آنها را پوشش میدهد.

وجود چاه ارت برای تمامی ساختمان ها

برای دستگاه های پکیج برقی وجود چاه ارت الزامیست و باید سیم ارت دستگاه پکیج برقی با استفاده از صفحه مسی یا آلومنیومی که به انتهای سیم وصل می شود به چاه ارت متصل گردد .

تاثیر رسوب گیر در پکیج برقی

برای داشتن آب بهداشتی گرم از کویل مسی یا مبدل صفحه ای یا مبدل ثانویه برنزی در پکیج ها استفاده میشود .در هر سه مورد رسوب گرفتگی شایعترین صدمه ای است که به این سیستم وارد میشود .

روشهای جلوگیری از بروز این مشکل استفاده از رسوب گیر های زیر می باشد:

  • اولا رسوب گیر پلی فسفاته
  • دوما رسوب گیر الکترو مغناطیسی
  • سوما رسوب گیر شنی در پروژه های بزرگ

  رسوب گیر الکترو مغناطیسی با سرعت بخشیدن به الکترون های آب از نشست آنها بر سطح جلوگیری می کنند .

گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمواره در کـنار مشتریان و هـمکاران ارجـمند می باشند که اقدام به فروش فروش پکیج برقی به سراسر کشور می کند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی انواع پکیج برقی زمینی  پیشنهاد می دهد.

برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *