مزایای استفاده از پکیج زمینی دوگانه سوز

مزایای استفاده از پکیج زمینی دوگانه سوز

مزایای استفاده از پکیج زمینی دوگانه سوز

در این مقاله از سایت فروش انواع پکیج برقی الکتریکال پکیج فولاد قصد داریم مزایای استفاده از پکیج زمینی دوگانه سوز را به طور کامل بیان کنیم . تمامی پکیج های زمینی تولید شده توسط شرکت گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد  قابل استفاده با سوخت گاز یا گازوئیل می باشد. به گونه ای که می توان از مشعل دوگانه سوز برای استفاده از هر دو نوع سوخت استفاده نمود. مشعل های نصب شده بر روی پکیج ها طبق سفارش به صورت گازی یا گازوئیلی خواهند بود. از سویی دیگر بر اساس سفارش امکان دوگانه سوز بودن سیستم هم وجود دارد.

مصرف سوخت

بزرگترین مزیت این سیستم کم مصرف بودن آن می باشد به گونه ای که بر اساس کارشناسی های انجام شده مصرف سوخت پکیج نسبت به موتورخانه 30 درصد کمتر می باشد .

سازگاری با تمامی پخش کننده های حرارتی

پکیج زمینی با تمامی پخش کننده های حرارتی از جمله رادیاتور ، گرمایش از کف ، یونیت هیتر، هواساز ، ایرواشر و… سازگار می باشد.

کم حجم بودن سیستم از مزایای استفاده از پکیج زمینی دوگانه سوز

پکیج های زمینی نیاز به فضای وسیع برای نصب نداشته و طریقه نصب و راه اندازی سیستم بسیار راحت می باشد به گونه ای که تنها در یک اتاقک کوچک قابل نصب و راه اندازی خواهد بود.

ایزولاسیون

در سیستم‌های‌قدیمی بعد‌از نصب و راه‌اندازی سیستم توسط اپراتور برای جلوگیری از اتلاف‌انرژی حتما باید دیگ و دیگر قطعات مورد‌استفاده عایق‌کاری می‌گردید. در حالیکه در سیستم پکیج دیگر نیاز به عایق کاری جداگانه نمی باشد زیرا در کارخانه ایزوله می گردد.

آلایندگی صوتی

صدای ایجاد شده توسط پکیج زمینی نسبت به انواع دستگاه های حرارتی از جمله هیتر و موتورخانه بسیار کمتر می باشد زیرا محفظه احتراق مورد استفاده برای موتورخانه یا هیتر بر اساس طول شعله طراحی نشده و بر اثر اثابت با دیواره محفظه احتراق ایجاد صدا و لرزش نمی نماید .

ایمنی بالا از مزایای استفاده از پکیج زمینی دوگانه سوز

گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد نیاز به نصب در محیط مسکونی نداشته و می توان از محیط های اضافی مانند پارکینگ یا زیر زمین و در محیط های صنعتی خارج از سالن تولید برای نصب و راه اندازی استفاده نمود .
گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمواره در کـنار مشتریان و هـمکاران ارجـمند می باشند که اقدام به فروش فروش پکیج برقی به سراسر کشور می کند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی انواع پکیج برقی زمینی  پیشنهاد می دهد.

برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *