دلایل افت فشار در پکیج برقی دیواری

دلایل افت فشار در پکیج برقی دیواری

دلایل افت‌فشار در پکیج برقی دیواری

در این مقاله از وب سایت فروش پکیج برقی الکتریکال پکیج دلایل افت فشار در پکیج برقی دیواری را بیان خواهیم کرد. به طور کلی افت‌فشار در پکیج هایی که نو هستند، هر سه هفته یا یک ماه یکبار اگر اتفاق می افتد. جای نگرانی نخواهد داشت و طبیعی است و برای پکیج های کار کرده هم این بازه زمانی دو هفته یکبار خواهد بود. اما تداوم افت‌فشار در پکیج‌های دیواری ممکن است به دلیل یکی از موارد ذیل باشد.

وجود هوا داخل پکیج و رادیاتور 

در صورت وجود هوا داخل پکیج، سیستم گرمایشی و رادیاتورها، پکیج شما با افت فشار بار مواجه می گردد. این مشکل میتواند با هواگیری کامل سیستم گرمایشی که از طریق پیچ هواگیری انتهای رادیاتورها و حوله خشک کن ها انجام شود. در اینصورت مشکل افت فشار پکیج شما حل خواهد شد.

خرابی یا باز ماندن شیر پر کن پکیج

عموما اگر شیر پرکن پکیج که چسبیده به زیر پکیج است خراب باشد یا باز بماند، فشار بار دستگاه بالا میرود. در موارد بسیار نادر، باز بودن شیر پرکن پکیج باعث افت فشار دستگاه میشود. این مورد در صورتی اتفاق می افتد که فشار آب لوله اصلی ساختمان که همان فشار آب شهری می باشد، از فشار دستگاه پکیج شما کمتر باشد. در اینصورت آب داخل دستگاه پکیج، وارد لوله های ساختمان میشود و پکیج شما با افت فشار روبرو می گردد. بعد از تنظیم فشار بار دستگاه، شیر پرکن پکیج باید بسته شود. اگر شما این مورد را فراموش کنید و در صورتی که فشار آب ساختمان شما کمتر از فشار پکیج باشد، دستگاه دچار افت فشار خواهد شد.

نشتی در مدار بسته پکیج و رادیاتور

نشتی آب در پکیج و رادیاتور می تواند خیلی زود باعث افت فشار شود حتی اگر این نشتی هر چقدر هم کم باشد، می تواند افت فشار ایجاد کند.

گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمواره در کـنار مشتریان و هـمکاران ارجـمند می باشند که اقدام به فروش فروش پکیج برقی به سراسر کشور می کند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی انواع پکیج برقی زمینی  پیشنهاد می دهد.

برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *