پکیج برقی تک فاز چیست؟

پکیج برقی تک فاز چیست؟

پکیج برقی تک فاز چیست؟

پکیج برقی تک فاز چیست؟ اگر به دنبال خرید بدون واسطه انواع پکیج برقی هستید، ما شما را در این مقاله با این نوع پکیج آشنا خواهی کرد🤩 🥳. در همین ابتدا باید گفت که پکیج برقی تک فاز تولید شده به صورت کویل‌دار و بهترین گزینه برای استفاده در محیط‌های مسکونی و ویلایی است. همچنین این نوع پکیج ها بهترین گزینه برای گرمایش مناطقی هستند که دسترسی به سوخت‌های فسیلی وجود نداشته ولی به برق دسترسی دارند.  تنها مصرف این دستگاه برق تک فاز خانگیچ می باشد به همین دلیل نیازی به دودکش نیست و در محیط به هیچ وجه آلایندگی ایجاد نمی گردد، همچنین احتمال بروز نوسان در آن حداقل میزان ممکن را دارد.

راندمان بالا و عدم پرت حرارتی پکیج برقی تک فاز

راندمان بالا و عدم پرت حرارتی یکی از ویژگی‌های بارز این نوع پکیج می‌باشد زیرا در پکیج‌های گازسوز به علت ایجاد حرارت در محفظه احتراق سیستم و کارکرد دودکش و فن برای خروجی گاز‌های آلاینده بخش اعظمی از حرارت ایجاد شده به همراه مونواکسید از طریق دودکش خارج می‌گردد، این در حالیست که در استفاده از پکیج برقی تک فاز همچین مشکلی نبوده و به علت استفاده از برق نیازی به نصب دودکش نمی‌باشد و تمام دمای ایجاد شده در داخل دستگاه تبدیل به انرژی گردیده و به هیچ عنوان پرت حرارتی ندارد.

مزایای پکیج برقی تک فاز الکتریکال پکیج

تامین گرمایش شوفاژ همراه با آبگرم بهداشتی
یکی از بزرگترین مشکلات پکیج‌های گازسوز مسدود شدن مسیر شوفاژ هنگام استفاده از آبگرم بهداشتی می‌باشد زیرا در صورت استفاده طولانی مدت از آبگرم مسیر شوفاژ مسدود شده و رادیاتور‌های دمای خود را از دست داده و محیط منزل رفته رفته سرد می‌شود. ولی در استفاده از پکیج برقی 28000دیگر مسیر شوفاژ مسدود نگردیده و مدار باز و بسته گرمایشی به صورت همزمان تامین می‌گردد.
بدون نیاز به دودکش
یکی از بزرگترین ویژگی‌های این نوع پکیج عدم نیاز به نصب دودکش می‌باشد زیرا دستگاه به صورت برقی بوده و به هیچ عنوان آلایندگی و مونواکسید کربن ایجاد نمی‌کند و به همین علت از لحاظ ایمنی در نشت مونواکسید کربن از پکیج‌های گازسوز مطمئن تر می‌باشد.
عدم گاز گرفتگی
در بسیاری از موارد مشاهده شده به علت ایراد در نصب و یا مشکل در سیستم داخلی دستگاه پکیج گازسوز نشتی گاز منجر به آتش سوزی و یا خطرات جبران ناپذیری گردیده است و این در حالیست که پکیج‌های برقی تک فاز 28000 به هیچ عنوان از گاز استفاده نکرده و خطر نشتی گاز در این دستگاه وجود ندارد.

گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمواره در کـنار مشتریان و هـمکاران ارجـمند می باشند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی پکیج برقی زمینی  پیشنهاد می دهد.
برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *