مزایای پکیج مخصوص استخر و جکوزی

مزایای پکیج مخصوص استخر و جکوزی

مزایای پکیج مخصوص استخر و جکوزی

کمپانی بزرگ الکتریکال پکیج امروز قصد دارد در مورد مزایای پکیج مخصوص استخر و جکوزی به طور کامل و دقیق مطالبی را ارائه نماید😍. همان طور که می دانید استخر به هر سيستمي كه باشد و در هر ظرفيتي چه به صورت رو باز و يا بسته و چه به صورت گرمايش از كف يا به صورت سيركوله آب استخر طراحی شده باشد.

پکیج مخصوص استخر و جکوزی  چیست ؟

به طور معمول استخر ها بر اساس تنوعی که دارند از لحاظ ساختاری به دو نوع سرپوشیده و روباز تقسیم می شوند که نوع تمهیداتی که برای گرمایش استفاده می کنند نیز متفاوت است. استخر ها معمولا به صورت خصوصی و عمومی در آپارتمان ها و یا ساختمان های ویلایی و یا در مراکز تفریحی عمومی احداث می شوند. استخرهای روباز معمولا نیازی به گرمایش ندارند، البته در واقع گرمایش در این استخر ها بازدهی ندارد. استخر های روباز به طور فصلی و در طی روز های گرم سال استفاده می شوند. اگر دقیق تر به موضوع نگاه کنیم، باید از خودمان بپرسیم ارزش استخر های احداثی چیست اگر نتوانیم در طول سال و هر زمانی که خواستیم از آن ها استفاده کرده و لذت ببریم. در هر صورت استخر نیاز به نگهداری، تمیز کردن، تعمیر آسیب ها خواهد داشت، چه از آن استفاده کنید یا نکنید! در این صورت این سوال پیش می آید که آیا واقعاً تعبیه یک سیستم گرمایشی که بتوان با استفاده از آن در طول سال از استخر استفاده کرد کار معقولی نیست؟ زمانی که شما تصمیم به احداث یک استخر چه به عنوانی مکان تفریحی عمومی یا با هدف استفاده خصوصی و مکانی برای تفریح و ورزش با خانواده و دوستان دارید برای استفاده در طول سال باید به فکر سیستم گرمایشی باشید که بتواند آب استخر، محیط استخر و حتی در صورت موجود بودن جکوزی آب آن را نیز با درجه مطلوبی برایتان گرم کند.

بدنه و نوع طراحی پکیج مخصوص استخر و جکوزی

پکیج مخصوص استخر و جکوزی گروه صنعتی اوستا فولاد مقاومت زیادی در برابر باد ، باران و رطوبت دارند یعنی در صورتی که در محیط باز نصب گردد این عوامل طبیعی باعث نمی شود تا کارایی محصول کاهش یابد ی از عمر دستگاه بکاهد. حتی به دلیل طراحی کاملا بهینه دارای ابعاد کم بوده و از رنگ کوره ای در پکیج استخری گروه صنعتی اوستا فولاد استفاده شده است. در بدنه پکیج های زمینی استخری گروه صنعتی اوستا فولاد یک لایه پلی استر با پوشش ضد زنگ استفاده شده است تا بتواند مقاومت زیادی را از خود نشان دهد.
درباره پکیج مخصوص استخر و جکوزی گروه صنعتی اوستا فولاد 
ما قادر هستيم با به كارگيري دانش روز و تجربه چندين ساله خود آب استخر فوق را به دماي متعادل برسانيم و در اين مورد هم مي توانيم از دستگاههاي برقي و مشعلی و ايكس 2 بهره بگيريم در مواردي كه استخر گرمايش از كف مي باشد آب در مدار بسته بين دستگاه و لوله كشي كف جريان پيدا كرده و آب استخر را گرم مي كند و مواقعي كه آب استخر توسط دستگاه سيركوله مي شود مبدل هاي صفحه اي با برند كامر كه وي‍ژه استخر ساخته شده اند استفاده مي شود .در كنار گرمايش آب استخر ما مي توانيم با همين دستگاه آب گرم مصرفي براي دوش هاي استخر تامين كنيم و هم قادر هستيم. هم زمان دماي محيط را در سالن هاي آن تامين نماييم و نيز همزمان توان آن را داريم كه با دستگاه فوق گرمايش و آب بهداشتي بناي مسكوني را نيز تامين نماييم . برای اطلاعات بیشتر در مورد پکیج برقی برای استخر و جکوزی میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.
برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *