فروش پکیج برقی در تهران

فروش پکیج برقی در تهران

فروش پکیج برقی در تهران

با افتخار ده ها سال سابقه درخشان گروه صنعتی الکتریکال پکیج، این شرکت با نازل ترین قیمت اقدام به فروش پکیج برقی در تهران می کند🤩🥳! نصب به صورت دیواری و زمینی ، پکیج های برقی گروه صنعتی الکتریکال پکیج جایگزین مناسبی برای سیستم های مرکزی سنتی هستند که ضمن تامین گرمایش مطبوع و آب گرم واحدهای مسکونی، فاقد بسیاری از اشکالات و محدودیت های موتورخانه بوده و آسایش بیشتری را فراهم می کنند. پکیج برقی گروه صنعتی الکتریکال پکیج ، بدون نیاز به گاز و گازوئیل ،بدون نیاز به نصب دودکش ، آبگرم مصرفی و آب داغ جهت گرمایش سیستم گرمایش کفی یا رادیاتور یا … فراهم می آورد.

امکان برق گرفتگی در پکیج برقی ؟

برای بسیاری از مصرف کنندگان گرامی این سوال پیش می آید که امکان برق گرفتگی در پکیج برقی خیلی بالاست، در حالی که از لحاظ امنیتی پکیج برقی دیواری ایمن‌تر از پکیج ‌گازی می‌باشد. زیرا در پکیج های گاز سوز هم احتمال گاز گرفتی از طریق نشتی گاز و حتی مسمومیت ناشی از مونواکسید کربن به علت درست نبودن تهویه سیستم و یا برق گرفتگی از طریق قطعات برق این سیستم می باشد، کنترل تمامی عوامل در این سیستم بسیار دشوار می‌باشد.

گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمواره در کـنار مشتریان و هـمکاران ارجـمند می باشند که اقدام به فروش فروش پکیج برقی به سراسر کشور می کند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی انواع پکیج برقی زمینی  پیشنهاد می دهد.

 
برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *