پکیج زمینی دوگانه سوز چیست؟

پکیج زمینی دوگانه سوز چیست 🥶؟

پکیج زمینی دوگانه سوز چیست 🥶؟

پکیج زمینی دوگانه سوز چیست 🥶؟این پکیج ها قابلیت نصب مشعل در انواع مختلف را دارند، رایج ترین آن ها مشعل دوگانه سوز گاز و گازوئیل می باشند، ولی می توان از مشعل های مختلف مانند گازوئیل سوز تنها یا مازوت سوز نیز استفاده کرد. دیگر قطعات و ساختار این پکیج ها با بقیه پکیج های زمینی  تفاوتی نداشته و مانند آنها توانایی استفاده همزمان آبگرم مصرفی و آبگرم مدار گرمایش را دارند.

مزایای پکیج زمینی دوگانه سوز چیست ؟

مهم‌ترین مزیت پکیج‌های زمینی دوگانه سوز ، قابلیت نصب و تعویض مشعل به صورت دلخواه می باشد،به عنوان مثال در صورتی که مشعل پکیج فقط گازسوز بود می توان آن را به گازوئیل سوز یا هر سوخت دیگری تغییر داد و پکیج بدون هیچ مشکلی کار می کند از دیگر مزیت‌های پكيج زميني دوگانه سوز عبارت‌اند از:

  • پکیج‌های زمینی ایمنی بالاتری دارند.
  • در مقایسه با موتورخانه‌ها مصرف سوخت آن‌ها کمتر است.
  • با انواع سیستم‌های حرارتی ساختمان‌ها سازگار هست. مانند گرمایش از کف، فن کوئل و…

کاربردهای پکیج‌زمینی دوگانه سوز چیست 🥶؟

بیشترین کاربرد پکیج زمینی دوگانه سوز در مناطقی می‌باشد که دسترسی به گاز شهری وجود ندارد. ازجمله؛ در ویلاها و مناطق روستایی. پکیج‌های دوگانه سوز برای تأمین گرمایش استخرها، ساختمان‌های اداری مثل بانک‌ها و ساختمان‌های عمومی مثل بیمارستان‌ها و مدارس نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمواره در کـنار مشتریان و هـمکاران ارجـمند می باشند که اقدام به فروش فروش پکیج برقی به سراسر کشور می کند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی انواع پکیج برقی  استاندارد پیشنهاد می دهد.

برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *