پکيج دیواری چیست و چه مزایایی دارد؟

پکيج دیواری چیست و چه مزایایی دارد؟

پکيج دیواری چیست و چه مزایایی دارد؟

پکيج دیواری یکی ازرايج ترين وسایل ایجاد گرما در رادیاتورهای شوفاژ در کل جهان است. بالا بودن بازدهی و مصرف بهینه سوخت ، از مزایای استفاده از پکیج دیواری می باشد😍 . جاي نصب دستگاه پکیج دیواری بيشتر بر روی دیوار داخل آشپزخانه و یا آبدارخانه مي باشد. عدم اشغال فضای مفید، بالا بودن ایمنی ، استقلال کامل واحدهای مسکونی ، در استفاده از این سیستم را در منازل و واحدهای تجاری کاملا توجیه می نمايید .

از مزایای استفاده از پکيج دیواری برقی گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد

به همراه پکيج دیواری می توان از مزاحمت موتورخانه و شوفاژ راحت شد. از پکیج می توان برای گرم کردن آب مصرفی خانواده و حتی آبگرم مورد نیاز شوفاژ استفاده نمود در گذشته بوجه های بسیاری جهت گرمایش تولیدی بوسيله ي موتورخانه ها هزینه می شد. علاوه بر هزینه ، سوخت و نگهداری آنها عمل سخت و زمان بری بود. تعمیرات پکیج بسیار آسان تراز یک موتورخانه با حجم بزرگ و پیچیده مي باشد. همچنین در مصرف هزینه ها بسیار صرفه جویی می شود. پکيج دیواری فضای کمی اشغال مینمايد، مخصوصا پکیج های دیواری. بازدهی بالایی دارند . هر واحد از پکیج جداگانه ای استفاده می کند که این سبب استقلال واحد های مسکونی می شود. مزیت های بی شمار پکیج های دیواری سبب محبوب شدن آنها در ارگان های اجرایی هم شده است. به شکلي که این روز ها کمتر استفاده از موتورخانه ها مشاهده می شود. پکيج دیواری علاوه بر گرم کردن درون خانه یا مکان تجاری ، بوسيله ي رادیاتور یا فن کوئل یا گرمایش از کف، آب گرم مصرفی را نیز بشکل فوری در اختیار ساکنین قرار می دهد. همچنین ترکیب پکیج با کولر گازی با استفاده از یک کویل آب گرم ، ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، گرمایش مطبوع تر و ارزان تری را برای مصرف کننده تامین می کند . به کار بردن از دودکش مخصوص دو جداره (کواکسیال) برای پکیج دیواری ، سبب می شود که علاوه بر خروج دود دستگاه به محیط خارج ، هوای مصرفی مورد احتياج دستگاه نیز از محیط خارج تامین گردد و در نتیجه ایمنی کاملی برای ساکنین فراهم می گردد.

مسایل ایمنی و بهداشتی پکیج دیواری

اولین نکته مربوط به نشت گاز می باشد که خطر آتش سوزی و انفجار را در پی دارد ؛ همان طور که می دانید مساله نشت گاز یکی از مسایل مهم در خصوص هر وسایل گاز سوزی می باشد که باید با جدیت بیشتری به آن توجه نمود . در کلیه وسایل گاز سوز از جمله پکيج دیواری آب گرم ، احتمال نشت گاز به علت وجود اتصالات در مسیرعبور گاز وجود دارد . همچنین در صورت انجام نشدن فرآیند احتراق، گاز به صورت عمده وارد محیط اطراف شده و خطر آتش‌سوزی و انفجار را برای مصرف کنندگان بوجود می‌‌آورد. با توجه به اینکه پکیج برای تمام طول سال کاربرد دارد و فقط مختص زمان یا فصل خاصی نمی باشد ، مکان ثابتی را برای نصب آن در نظر گرفته اند که این عمل مزایایی را از نظر ایمنی نشت گاز برای پکیج دیواری بوجود می آورد . حذف اتصالات نامناسب مانند شیلنگ‌های انتقال گاز و دور بودن اتصالات از معرض تماس و برخورد با اشیا، عمر و قابلیت اطمینان را در پکيج دیواری بالا می‌برد. پکیج دیواری همچنین دارای سیستم ایمنی وجود شعله است که با قابلیت اطمینان بالایی در صورت تشکیل نشدن شعله گاز مدار را قطع می‌کند. دومین مساله مربوط به نشت دود در فضای خانه می باشد که این نشت دود به داخل ساختمان به دو طریق باعث آسیب زدن به بهداشت محیط میشود . یکی نشت منواکسید کربن حاصل از احتراق ناقص گاز و دیگر کاهش اکسیژن موجود در هوا اتاق می باشد .
مهندسی بهینه شده پکيج دیواری
با توجه به طراحی و مهندسی بهینه شده پکیج دیواری ، پکیج‌ های دیواری امروزی به اندازه یک کابینت جا اشغال می‌کنند و نسبت به فضایی که بخاری و آبگرمکن و همچنین تاسیسات حرارت مرکزی از ساختمان اشغال می‌کنند، پکیج دیواری فضای بسیار کوچکی را به خود اختصاص می دهد . همچنین با نصب پکیج دیواری در کابینت مطابق با اصول و قوانین ، می توان آن را طور جا دادد که با دکور خانه نیز تداخلی نداشته باشد .
برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *