نشانه های خراب شدن پکیج دیواری

نشانه های خراب شدن پکیج دیواری

نشانه های خراب‌شدن پکیج دیواری

در  این مقاله از وب سایت پکیج برقی الکتریکال پکیج به نشانه های خراب شدن پکیج دیواری خواهیم پرداخت. علائم و نشانه های خراب‌شدن پکیج دیواری متفاوت می باشد. بی توجهی به علائم خراب‌شدن پکیج و رفع آنها مشکلات بزرگتری را به همراه داشته و هزینه و خسارات بیشتری را به دنبال دارد. بنابراین به هنگام مشاهده نشانه های خرابی در این دستگاه بایستی به سرعت مشکل را عیب یابی و تعمیر کرد.

انواع نشانه های خراب‌شدن پکیج دیواری

پکیج نشتی آب دارد

نشتی آب از پکیج دلایل گوناگونی دارد. شکستگی لوله ها و اتصالات، آب بندی نادرست اتصالات پکیج، سوراخ شدن مبدل، خراب شدن شیر تخلیه پکیج، پاره شدن اتصالات، نصب نامناسب پکیج برخی از رایج ترین دلایل بروز این مشکل در پکیج است. برای رفع این مشکل توصیه می کنیم  کلیه اتصالات پکیج را بررسی کنید، در صورت خرابی و فرسوده شدن شیر تخلیه آن را تعویض کنید. پمپ پکیج را بررسی و در صورت ترک یا سوراخ شدن آن را تعویض یا تعمیر کنید.

آب پکیج گرم نمی کند

افت و نوسان فشار گاز، پایین بودن فشار آب ورودی به پکیج، رسوب گرفتن مبدل، هوا داشتن لوله های پکیج، خراب شدن شیر سه طرفه، سوختن برد پکیج برخی از رایج ترین دلایل گرم نکردن آب پکیج است.

 برای رفع این مشکل ابتدا توصیه می کنیم فشار گاز و آب ورودی را بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد علت خوب گرم نکردن پکیج به دلیل پایین بودن فشار گاز و آب می باشد. در صورت رفع نشدن این مشکل فشار بار را بررسی نمایید. رسوب گیری، هواگیری و بررسی دیگر قطعات پکیج از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

پکیج انفجاری روشن می شود

 تنظیم نبودن فشار گاز، خراب شدن دودکش، ضعیف شدن جرقه کولر، نشتی برق، اکسید شدن الکترود جرقه زن، کثیف شدن جرقه زن، کافی نبودن اکسیژن کافی جهت عمل احتراق برخی از عواملی است که باعث انفجاری روشن شدن پکیج دیواری می شود. برای رفع این مشکل فشار گاز ، دود کش، برق دستگاه را بررسی نمایید.  سر الکترود جرقه زن را تمیز کنید، فاصله الکترود تا سر مشعل را بررسی نمایید، این فاصله بایستی بین 3 تا 5 میلی متر باشد.

مشعل پکیج روشن نمی شود

 روشن نشدن مشعل پکیج بنا به دلایل گوناگونی رخ می دهد، خراب شدن جرقه زن، میله یون پکیج، خراب شدن برد پکیج، گرفتگی در شیر کنترل گاز پکیج، نبودن برق داخل پکیج،  همگی از عوامل تاثیر گذار بر روشن نشدن شعله پکیج هستند.

پکیج خود به خود خاموش می شود

 خراب شدن ترموستات پکیج، رسوب گرفتن پکیج و مسدود شدن شیر ورودی آب، خراب شدن پمپ، هوا داشتن پکیج برخی از دلایلی است که باعث خاموش شدن خود به خود پکیج می شود. برای رفع این مشکل رسوب گیری و هواگیری از بهترین راه حل ها می باشد.

پکیج هنگام کار سر و صدای زیادی دارد

این مشکل به دلیل هواگرفتن لوله و پمپ پکیج می باشد. برای رفع این مشکل پکیج را هواگیری نمایید.

برای سفارش خرید انواع پکیج برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *