نحوه کارکرد پکیج زمینی آپارتمان

نحوه کارکرد پکیج زمینی آپارتمان

نحوه کارکرد پکیج زمینی آپارتمان

ما در این مقاله از گروه صنعتی الکتریکال پکیج قصد داریم در مورد نحوه کارکرد پکیج زمینی آپارتمان صحبت کنیم. این وب سایت ارائه دهنده انواع پکیج برقی می باشد😍. طرز کار پکیج زمینی آپارتمان همانند پکیج های دیواری می باشد با این تفاوت که حجم قطعات متفاوت می باشد. در پکیج زمینی برای تامین آب گرم بهداشتی از مبدل صفحه ای و برای تامین گرمایش شوفاژ از مخزن شوفاژ استفاده گردیده است .

نحوه روشن کردن پکیج زمینی آپارتمان

در ابتدای استارت دستگاه انرژی موردنیاز برای تامین دمای سیستم از طریق مشعل تامین می شود و در قسمت های دیگر دلیل کم مصرف بودن این سیستم (مشعل دار) نسبت به موتورخانه های قدیمی توضیح داده خواهد شد . بعد راه اندازی مشعل حرارت ایجاد شده در محفظه احتراق پکیج که تولید شده از فولاد ضد سایش می باشد جمع آوری شده و در بین چهار عدد پاس حرارتی جریان می یابد.

سیستم گرمایشی پکیج زمینی آپارتمان

حرارت موجود در محفظه احتراق از طریق کوره به داخل مدار بسته (آب شوفاژ) انتقال می یابد برای انتقال حرارت به داخل پخش کننده های حرارتی که می تواند رادیاتور پنلی یا رادیاتور آلومینیومی و حتی گرمایش از کف و… باشد از پمپ سیرکوله استفاده گردیده و آب شوفاژ را با فشار بالایی به داخل رادیاتور ها هدایت می کند. همچنین برای تامین آب گرم بهداشتی قبل از انتقال به داخل رادیاتور ها آب شوفاژ با دمای 80 درجه به داخل مبدل صفحه ای انتقال پیدا می کند. مبدل صفحه دارای صفحات مسی به صورت نازک می باشد و وظیفه انتقال دما بین صفحات را بر عهده دارد. با عبور آب شوفاژ 80 درجه از جداره دوم صفحات، آب گرم بهداشتی در جداره دیگر تامین می گردد. در کل سیستم پکیج به صورت خلاصه به این شیوه کار می کند و قطعات دیگر برای کنترل دما و حجم آب و میزان بار مدار بسته می باشد .

برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *