نحوه برطرف کردن افت فشار پکیج دیواری

نحوه برطرف کردن افت فشار پکیج دیواری

نحوه برطرف کردن افت فشار پکیج دیواری

در این‌مقاله از سایت فروش پکیج برقی الکتریکال پکیج قصد داریم نحوه برطرف کردن افت فشار پکیج دیواری را  آموزش‌دهیم. طراحی و ساخت پکیج های دیواری در واقع انقلابی در صعنت سیستم های گرمایش ساختمان ها و ادارات و واحد های مسکونی بوجود آورد. پکیج های دیواری مانند یک موتورخانه عمل کرده و سیستمی شبیه به آن و البته جمع و جورتر و کاربردی تر دارند. طراحی و تولید پکیج دیواری به یک مدل و نوع خاص محدود نشده و انواع مدل ها با کارکرد های متنوع طراحی و عرضه می گردد. همه این پکیج ها کارکرد گرمایشی و تامین آب گرم را برای قسمت های مختلف ساختمان بر عهده دارند و گاهی به دلایل مختلف ممکن است، دچار افت فشار شوند.

روش رفع افت فشار پکیج دیواری و رادیاتور

برای تنظیم و بالا آوردن فشار در پکیج دیواری و رادیاتور یکی از کارهایی که می توانید، انجام دهید، تنظیم شیر کوچک زیر آن است که البته به رنگ آبی و یا سیاه بوده و تشخیص آن خیلی راحت است. این شیر را در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید و بعد تنظیم فشار این شیر باید در جهت عقربه های ساعت خوب محکم و بسته شود. راه دیگر برای افزایش فشار پکیج دیواری این است که وقتی شیر پر کن باز است، پمپ دستگاه را روشن کنید. این کار به افزایش فشار کمک خواهد کرد. البته رفع تمام دلایل افت فشار هم می تواند به از بین رفتن این اشکال کمک کند. پس در ابتدا تک تک دلایل افت فشار را بررسی کنید.

گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمواره در کـنار مشتریان و هـمکاران ارجـمند می باشند که اقدام به فروش فروش پکیج برقی به سراسر کشور می کند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی انواع پکیج برقی زمینی  پیشنهاد می دهد.

 
برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *