محل های غیرمجاز نصب پکیج دیواری

محل های غیرمجاز نصب پکیج دیواری

محل های غیرمجاز نصب پکیج دیواری 📛

در این مقاله از وب سایت فروش انواع پکیج برقی الکتریکال پکیج قصد داریم محل های غیرمجاز نصب پکیج دیواری 📛 را برای شما توضیح دهیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا باهم این مکان ها را بررسی کنیم و ببینیم که نصب پکیج در چه جاهایی درست و اصولی نیست.

نصب پکیج در مکان هایی که کاملا بسته اند 

مکان هایی مانند انباری یا اتاق هایی که درب و پنجره دوجداره دارند . در این مکان ها هیچگونه هوایی در آنها رد و بدل نمی شود، نصب پکیج دیواری ممنوع است. چون این مکان ها در اثر سوختن پکیج اکسیژن خود را از دست می دهند.  همچنین می‌توانند در کارکرد پکیج اختلال ایجاد کنند. علاوه بر این ممکن است باعث ایجاد گازگرفتگی در ساکنین خانه شوند.

حمام و مکان های مرطوب 

حمام از مکان های مرطوب در خانه است و به همین خاطر نصب پکیج در آنجا کار درستی نیست. چون رطوبت موجود در این مکان ها می‌تواند در کارکرد پکیج اختلال ایجاد کند. همچنین احتمال گاز گرفتگی را افزایش خواهد داد. به همین دلیل توصیه می کنیم که به هیچ وجه این کار را انجام ندهید.

مکان های کاملا بسته از محل های غیرمجاز نصب پکیج دیواری

مکان هایی مانند انباری یا اتاق هایی که درب و پنجره دوجداره دارند و هیچگونه هوایی در آنها رد و بدل نمی شود، ممنوع است. چون این مکان ها در اثر سوختن پکیج اکسیژن خود را از دست می دهند و هم می توانند در کارکرد پکیج اختلال ایجاد کنند و هم ممکن است باعث ایجاد گازگرفتگی در ساکنین خانه شوند.

دور بودن از سایر سیستم های گرمایشی و سرمایشی

محل نصب پکیج دیواری نباید در نزدیکی وسایل سرمایشی یا گرمایشی دیگری مانند اجاق گاز، یخچال، کولر و… باشد، چون این وسایل ممکن است در کارکرد پکیج اختلال ایجاد کنند و باعث شوند که پکیج به خوبی کار خود را انجام ندهد. همچنین احتمال ایجاد خطرات ناگوار هم در این حالت وجود خواهد داشت.

ساختمان های کمتر از 60 متر از محل های غیرمجاز نصب پکیج دیواری

باید بدانید که نصب پکیج در ساختمان های کمتر از 60 متر ممنوع است و نمی توان این کار را انجام داد. به این خاطر که پکیج گاز مونو اکسید کربن تولید می کند و این گاز ممکن است در ساختمان های کمتر از 60 متر به خوبی تخلیه نشود و باعث شود که افراد حاضر در آن محیط، دچار گاز گرفتگی شوند.

همچنین پکیج برای سوختن به اکسیژن نیاز دارد و در ساختمان های کمتر از 60 متر، ممکن است اکسیژن موجود در هوا را مصرف کرده و باعث کاهش اکسیژن محیط شود و این هم خطر دیگری است که ساکنین خانه را تهدید می کند.

گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمواره در کـنار مشتریان و هـمکاران ارجـمند می باشند که اقدام به فروش فروش پکیج برقی به سراسر کشور می کند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی انواع پکیج برقی زمینی  پیشنهاد می دهد.

 
برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *