محل نصب پکیج دیواری و زمینی

محل نصب پکیج دیواری و زمینی

محل نصب پکیج دیواری و زمینی

در‌این‌مقاله از وب‌سایت فروش انواع پکیج برقی الکتریکال پکیج فولاد قصد داریم محل نصب پکیج دیواری و زمینی را توضیح‌دهیم. پکیج برقی به نوعی از سیستم‌های گرمایشی گفته می‌شود، که امروزه محبوبیت زیادی در بازار دارد. این سیستم گرماشی در اکثر منازل یافت می‌شود. بعد از خریداری پکیج، باید به فکر نصب دستگاه باشید، اولین‌مرحله جهت نصب پکیج یافتن محل مناسب نصب آن است.

شرایط محل نصب پکیج دیواری

مهمترین شرط برای محلی که قرار است پکیج در آنجا نصب شود، برخورداری از دودکش می باشد، محلی که قرار است که در آنجا نصب شود حتماً باید دارای دودکش باشد. مساحت محل نصب باید با ظرفیت دستگاه متناسب باشد در واقع به ازای هر کیلو وات توان پکیج به میزان یک متر مکعب فضا نیاز دارید. به طور مثال دستگاهی که 24 کیلو وات توان دارد باید به اندازه 24 متر مکعب فضا برای آن در نظر گرفته شود.

دقت داشته باشید که اگر فضایی که برای نصب پکیج در نظر گرفته‌اید از میزان مورد نیاز پکیج کمتر باشد، می بایست فضای محل نصب پکیج را با فضای آزاد و اتاق مجاور ارتباط داد که این کار را می توان بوسیله برش دادن بالا و پایین درب اتاق حدالامکان به اندازه 5 سانتی متر و یا با استفاده از هواکش های مشبک در پایین و بالای درب فضای محل نصب پکیج دیواری را به اتاق های مجاور به صورت دائمی مرتبط کرد.

محل نصب پکیج

  • شرایط استاندارد محل نصب پکیج
  • حداقل فاصله پکیج از کابینت مجاور آن باید 15 سانتی‌متر باشد.
  • حداقل فاصله پکیج از دیوارهای مجاور آن باید 100 سانتی‌متر باشد.
  • محل نصب پکیج می‌بایست به دور از وسایل گرمازایی مثل اجاق‌گاز باشد.
  • حداقل فضای تعبیه‌شده برای نصب پکیج می‌بایست 8 متر مربع باشد، اگر فضایی که در نظر دارید کمتر از این مقدار است هرگز پکیج را در آنجا نصب نکنید. معمولاً به ازای هر کیلووات توان پکیج یک متر
  • مکعب فضا لازم است برای مثال پکیجی با توان 28 کیلووات نیاز به فضایی حداقل به‌اندازه 28 مترمربع دارد.
  • حداقل فاصله پکیج از کف زمین می‌بایست 120 سانتی‌متر باشد
  • حداقل فاصله کلاهک تعدیل پکیج تا دریچه خروجی دودکش می‌بایست 30 سانتیمتر باشد.
  • فراموش نکنید محل نصب پکیج نباید درزبند کامل باشد (داشتن پنجره دوجداره و استفاده از درب ضد سرقت به معنی درزبندی کامل است)
  • به خاطر داشته باشید محل نصب پکیج می‌بایست عاری از رطوبت و تراز باشد؛ بنابراین رختکن، حمام، دستشویی و یا زیرزمین محل مناسبی برای نصب پکیج نیستند.
  • همچنین محل نصب پکیج می‌بایست در نزدیکی دودکش با میزان مکش کافی باشد.

گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمواره در کـنار مشتریان و هـمکاران ارجـمند می باشند که اقدام به فروش فروش پکیج برقی به سراسر کشور می کند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی انواع پکیج برقی زمینی  پیشنهاد می دهد.

برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *