عمر مفید پکیج برقی چند سال است؟🔥

عمر مفید پکیج برقی چقدر است؟

عمر مفید پکیج برقی چند سال است؟🔥

عمر مفید پکیج برقی چقدر است ؟ از گذشته تا کنون، برای گرم کردن خانه و داشتن آب گرم ابزارهای بسیار متفاوتی تولید شده که هر کدام در یک دوره‌ی خاص مورد استفاده قرار می‌گرفتند. از آبگرمکن‌های بزرگ و غول آسای قدیمی گرفته تا انواع دیواری، موتورخانه، چیلر و پکیج که امروزه کاربرد دارد. فرایند تامین سرمایش و گرمایش ساختمان فقط به خرید و بهره وری از این دستگاهها، از جمله پکیج که امروزه کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده است محدود نمی‌شود و نگهداری از پکیج برای مصرف کنندگان آن مهم و ضروری است.

پکیج برقی چیست؟

پکیج دستگاهی است که به عنوان جایگزین موتورخانه مرکزی استفاده شده و آب گرم مصرفی مورد نیاز خانه را فراهم می‌کند. پکیج ها در دو نوع دیواری و پکیج زمینی وجود دارند. استقبال از پکیج دیواری به دلیل امنیت بالا، در سراسر دنیا رو به ‌افزایش است و در ایران هم بسیاری از ساختمان‌ها، به آن مجهز شده‌اند. این دستگاه‌ها مانند هر وسیله دیگری نیاز به مراقبت دارند تا احتمال مواجه‌شدن با مشکل، در مدت استفاده از آنها کم شود.

عمر مفید پکیج چند سال است؟

این دستگاه مزیت‌های زیادی همچون سهولت نصب، دسترسی پذیری بالا، امکان اعمال تنظیمات، هزینه تعمیر و نگهداری پایین و … دارد.

کمپانی‌های برتر تولید کننده‌ این دستگاه، حداکثر عمر مفید پکیج را در حدود 7 تا 10 سال اعلام می‌کنند که بسته به املاح و سختی آب ورودی به آن، کم یا زیاد می‌شود. اما سرویس دوره‌ای پکیج و رعایت نکات زیر در افزایش عمر پکیج شما موثر خواهد بود.

از آنجایی که خرید یک پکیج نو هزینه بالایی نسبت به تعویض و تعمیر قطعات آن دارد، در سرویس‌های دوره‌ای قطعاتی مانند: پمپ، مبدل، برد، سنسور آب گرم و مدار رادیاتور، فن، شیر اطمینان و ..  مورد بررسی و تعمیر قرار می‌گیرند. برخی از این قطعات، هزینه تعمیر و تعویض پایین و برخی دیگر، هزینه تعمیر بالایی دارند.

برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *