شرایط استفاده از پکیج دیواری دودکش دار

شرایط استفاده از پکیج دیواری دودکش دار

شرایط استفاده از پکیج دیواری دودکش دار

در این مقاله از وب سایت فروش انواع پکیج برقی الکتریکال پکیج فولاد قصد داریم شرایط استفاده از پکیج دیواری دودکش دار را به شما آموزش دهیم.

قطر لوله دودکش ساختمان

قطر لوله دودکش ساختمان برای استفاده از پکیج دیواری باید 15 سانتیمتر باشد. هر وسیله گاز سوز باید دارای شیر گاز مستقل و یک دودکش مستقل باشد تا مکش دود به درستی انجام شود. هرگز نمی توان پکیج دیواری را به دودکش های مشترک و شیر گاز مشترک وصل نمود.

شرایط استفاده از عایق پشم شیشه عایق

چنانچه قسمتی از لوله دودکش در فضای آزاد قرار بگیرد، باید آن قسمت را با عایق پشم شیشه عایق نمود، زیرا اگر بدنه دودکش در اثر تماس با هوای محیط سرد شود، دودی که از آن عبور کرده سرد شده و به سختی تخلیه می شود و موجب می گردد کشش دودکش کم شود و باعث می شود تا دود از دودکش تخلیه نشود و سنسور دود عمل کند و پکیج دیواری خاموش شود. البته این خاموش شدن به خاطر ایمنی مصرف کننده می باشد.

فاصله از کلاهک در هنگام نصب پکیج دیواری دودکش دار

درتمام پکیج های دیواری فاصله‌از کلاهک تعدیل دستگاه تا کلاهک تعدیل پشت‌بام ( ارتفاع‌عمودی دودکش ساختمان ) باید حداقل حدود 4متر باشد. طول لوله افقی دودکش نباید از 20 سانتیمتر بیشتر باشد. لوله افقی دودکش باید با شیب مناسب و مثبت به سمت بالا داشته باشد. در صورتی که از پکیج دیواری دودکش دار استفاده شود، باید انتهای لوله دودکش در پشت بام باید اچ شکل باشد. هرگاه هر کدام از شرایط مورد نیاز پکیج دیواری دودکش دار فراهم نباشد، نمی توان از دستگاه دودکش دار استفاده نمود. در این شرایط باید از دستگاه فن دار استفاده شود.دودکش ساختمان باید مستقل و فقط مخصوص همان دستگاه باشد.

برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *