روش نگهداری از پکیج دیواری

روش نگهداری از پکیج دیواری

روش نگهداری از پکیج دیواری

خبر خوش اینکه وب سایت فروش انواع پکیج برقی الکتریکال پکیج قصد دارد امروز در مورد نگهداری از پکیج دیواری برای شما مطالبی را ارائه نماید🤩🥳! همان طور که می دانید با شروع فصل سرما خانه ها به راه اندازی سیستم گرمایشی و پکیج برقی خانگی و یا تعمیر شوفاژ نیاز دارند و گاهی هم عدم مراقب لازم از وسایل گرمایشی هزینه اضافی روی دست خانواده ها دارد.

پکیج برقی چیست؟

دستگاهی است که همانند الباقی پکیج های شوفاژ کار می کند و جهت تامین آبگرم بهداشتی و گرم کردن رادیاتور ها از آن استفاده می شود . برای اماکنی که دودکش تعبیه نشده است بهترین گزینه پکیج برقی است زیرا این دستگاه به دودکش نیاز ندارد . پکیج برقی دارای 40 لیتر مخزن ذخیره آبگرم است و دمای آب را تا 80 درجه می رساند . کاربری بسیار آسان زیرا پکیج های برقی بصورت اتوماتیک کار می کنند .

توصیه های مهم در مورد نگهداری از پکیج دیواری

  •  از قرار دادن هرگونه وسیله گرمازا ( سماور، اجاق گاز ، کتری برقی و… ) در زیر پکیج جدا اجتناب کنید زیرا امکان اتش سوزی یا اتصالی قطعات برقی وجود دارد.
  •  دمای آب گرم مصرفی را به میزانی تنظیم کنید که نیاز به مخلوط کردن با آب سرد نداشته باشد . این دما بین 42 تا 45 می باشد با این کار علاوه بر کاهش مصرف گاز ، در استهلاک دستگاه نیز به میزان قابل توجهی صرفه جویی می شود .
  • سروصدای اضافی و یا اشکالات رخ داده هرچند جزئی ، می تواند منجر به خسارت به قسمت های دیگردستگاه شود ، لذا هرچه سریع تر آنها را به اطلاع سرویس کار مربوطه برسانید .
  •  ممکن است در برخی از ساعات شبانه روز دمای ساختمان شما زیاد باشد ، برای کم کردن دمای کلی ساختمان این کار را از طریق تنظیمات دمای دستگاه در روی پانل انجام دهید . کم کردن از طریق تمامی شیرهای رادیاتورها به پکیج  آسیب میزند ، مگر این که منظور فقط کم کردن یک اتاق یا ناحیه خاصی از ساختمان باشد .
  • درصورتی که در ساختمان شما از سیستم گرمایش از کف استفاده شده ، حداکثر دمای قابل تنظیم برای گرمایش 42 تا 45 درجه سانتی گراد است .
  • اگر در فصل زمستان نیاز به استفاده طولانی مدت از آب مصرفی دارید ( استحمام یا شستشو ) ، هر020-15 دقیقه یک مرتبه به مدت 4-3 دقیقه آب مصرفی را ببندید با این کار به دستگاه اجازه می دهید آب گرم را به رادیاتورها ارسال نماید و از افت دمای ساختمان جلوگیری می شود.
  •  حتی المقدور تلاش کنید دمای آب مصرفی و گرمایش را تا مقدار حداکثر بالا نبرید .
  •  درصورتی که به طور ناگهانی ریزش آب از قسمت زیرین پکیج آغاز شود ، احتمالا علت آن افزایش غیرمعمولی فشار آب مدار گرمایش است که یکی از دلایل آن کامل بسته نشدن شیرپرکن است.

گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمواره در کـنار مشتریان و هـمکاران ارجـمند می باشند که اقدام به فروش فروش پکیج برقی به سراسر کشور می کند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی انواع پکیج برقی زمینی  پیشنهاد می دهد.
برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *