راهنمای خرید پکیج زمینی دوگانه سوز

راهنمای خرید پکیج زمینی دوگانه سوز

راهنمای خرید پکیج زمینی دوگانه سوز

اگر قصد خرید پکیج برقی از نوع زمینی را دارید، گروه صنعتی الکتریکال پکیج راهنمای خرید پکیج زمینی دوگانه سوز را به شما ارائه خواهد داد🤩🥳! در همین ابتدا باید گفت که پکیج‌زمینی دوگانه سوز را می‌توان با سوخت گاز در دیگر مناطق نیز مورداستفاده قرارداد.

پکیج‌زمینی چیست؟

پکیج های زمینی در مواقع همان موتورخانه های قدیمی اما در ابعاد و سایز کوچک تر هستند که وظیفه تامین آبگرم مصرفی و آبگرم مورد نیاز برای شوفاژها را بر عهده دارند. پکیج زمینی کارایی بهتر نسبت به موتورخانه های قدیمی داشته و از نظر مصرف سوخت نیز بهینه تر هستند. پکیج های زمینی دارای یک مخزن بزرگ هستند که همواره در آن مخزن آبگرم وجود دارد. با مصرف و خروج آب از مخزن آن، مجدد آبگرم درون آن پر می شود.

نحوه کارکرد پكيج زميني

پکیج‌زمینی دو کارکرد اصلی در ساختمان دارد. یکی تأمین آب گرم مصرفی ساختمان در تمام فصول سال است. و دیگری؛ تأمین آب گرم رادیاتورها در فصل سرما می‌باشد. ویژگی اصلی پگیج های زمینی امکان استفاده همزمان آبگرم مصرفی و گرمایشی می باشد،همچنین در اکثر مدل های پکیج‌زمینی یک منبع ذخیره آبگرم تعبیه شده است که امکان استفاده لحظه ای از آبگرم را به مصرف کننده می دهد. البته اگر پکیج به دمای تنظیم‌شده رسیده باشد، موقع باز کردن شیر آب، دستور روشن شدن مشعل هم به سیستم احتراق ارسال می‌شود. و پکیج روشن می‌گردد.

مزایای پکیج زمینی دوگانه سوز چیست

مهم‌ترین مزیت پکیج‌های زمینی دوگانه سوز،قابلیت نصب و تعویض مشعل به صورت دلخواه می باشد، به عنوان مثال در صورتی که مشعل پکیج فقط گازسوز بود می توان آن را به گازوئیل سوز یا هر سوخت دیگری تغییر داد و پکیج بدون هیچ مشکلی کار می کند از دیگر مزیت‌های پكيج زميني دوگانه سوز عبارت‌اند از:
  • پکیج‌های زمینی ایمنی بالاتری دارند.
  • در مقایسه با موتورخانه‌ها مصرف سوخت آن‌ها کمتر است.
  • با انواع سیستم‌های حرارتی ساختمان‌ها سازگار هست. مانند گرمایش از کف، فن کوئل و…
انتخاب بهترین پکیج زمینی
جهت انتخاب و خرید بهترين پكيج زميني، چند فاكتور مهم را هنگام خرید پکیجهای زمینی در نظر داشته باشید. ازجمله:
  • در نظر گرفتن نکات ایمنی در نصب و راه‌اندازی پکیج در ساختمان. ازجمله تهویه مناسب، دودکش مناسب و استاندارد و…
  • توجه به‌تناسب ظرفیت گرمایشی پکیج با نیازهای گرمایشی ساختمان
  • بررسی انواع

راهنمای خرید پکیج برقی زميني دوگانه سوز

  • لازم است هنگام انتخاب یک پکیج، دو نکته را مدنظر قرار دهید. نیاز گرمایشی ساختمان موردنظر شما و ظرفیت حرارتی پکیج زمینی.
  • دقت کافی داشته باشید تا این دو مورد متناسب هم باشد. یعنی ظرفیت حرارتی پکیج از میزان گرمایش شما خیلی زیاد و یا خیلی کم نباشد.
  • بیشتر از نیاز بودن توان حرارتی پکیج، هزینه سوخت بیشتری بر شما تحمیل می‌کند. و  اگر کمتر باشد، گرمایش لازم را تأمین نمی‌کند. که در این صورت باید یک پکیج با توان حرارتی بالاتری تهیه کنید.
برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *