دلایل افت فشار پکیج برقی چیست؟

دلایل افت فشار پکیج برقی چیست؟

دلایل افت فشار پکیج برقی چیست؟

افت فشار پکیج برقی چیست؟ ما در این مقاله از وب سایت فروش انواع پکیج برقی الکتریکال پکیج فولاد پاسخ کاملی را در رابطه با این موضوع خواهیم داد. پکیج دیواری یکی از سیستم‌های گرمایشی محبوب در میان افراد می باشد. از این دستگاه جهت گرم کردن آب مصرفی و همچنین گرم کردن فضای ساختمان استفاده می شود. مزایای بی شماری که پکیج دیواری دارد مانند ظاهر زیبا، اشغال فضای اندک، مستقل بودن، استفاده راحت و نصب آسانباعث شده تا بسیاری از افراد آن را نسبت به سیستم‌های دیگر مانند موتورخانه ترجیح دهند. همان طور که می دانید افت فشار پکیج یکی از مهم‌ترین مسائلی است که بیشتر مصرف کنندگان پکیج را درگیر خود می کند که این مشکل بسیار ساده حل می شود.

مشکل اساسی افت فشار پکیج برقی

در بیشتر ساختمان ها اکثر مهندسان برای راه اندازی سیستم گرمایشی ، پکیج و شوفاژ دیواری را انتخاب می کنند. این به دلیل ظاهر زیبا و دارا بودن تمام اجزا در یک سیستم پکیج ، عیب یابی  سیستم از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

دلایل اصلی افت فشار پکیج برقی

باز ماندن شیر پرکن پکیج

برای این که فشار پکیج تنظیم گردد نیاز است شیر پرکن را باز کنید.زمانی که فشار به میزان مناسب رسید آن را ببندید. گاهی اوقات ممکن است فراموش شود شیر پرکن بسته شود. در نتیجه در هنگام باز کردن آب گرم، فشار کافی نداشته باشد. همچنین باز ماندن شیر پرکن باعث می شود تا در صورت کاهش فشار آب شهری، پکیج نیز دچار افت فشار شدیدی گردد. باید توجه کرد که شیر پرکن در حالت پاد ساعت گرد باز بوده و در حالت ساعت گرد بسته می شود.

نشتی لوله های کف زمین دلیل افت فشار پکیج برقی

 لوله‌هایی که در کف‌زمین برای لوله‌کشی آب‌پکیج و یا سیستم‌گرمایش از کف نصب شده‌اند، ممکن‌است دچار نشتی شوند. این نشتی آب از لوله ها می تواند سبب افت فشار پکیج گردد. در صورتی که تعمیرکار پکیج پس از بررسی های لازم به این اطمینان رسید که لوله های کف دچار نشتی شده اند نیاز است تا این لوله ها به دقت بررسی شده و در صورتی که اتصالات آنها به اندازه کافی محکم نیست، آنها را محکم نموده و نشتی را برطرف نمایند.

خرابی مبدل حرارتی دلیل افت فشار پکیج برقی

 به لوله های مارپیچی که در مقابل شعله مشعل پکیج قرار گرفته و گرمای آب را به درون خود انتقال می دهند مبدل حرارتی گفته می شود. این مبدل ها باعث تبادل انرژی با استفاده از یک سطح واسط شده و تعادل گرمایی را ایجاد می نمایند.برخی از پکیج ها دو مبدله و برخی دیگر تک مبدله می باشند. در صورتی که پکیج تک مبدله باشد امکان سوراخ شدن آن از داخل وجود داشته و باعث افت فشار زیادی در پکیج شده و با کم شدن فشار آب شهری، فشار آب گرم پکیج نیز بسیار کم خواهد شد. در صورتی که تعمیرکار پس از عیب یابی تشخیص دهد که مبدل حرارتی سوراخ شده است نیاز است تا این قطعه تعویض گردد. در صورت دو مبدله بودن پکیج امکان سوراخ شدن آن به ندرت وجود دارد.

سایر دلایل افت فشار پکیج برقی

  • یکی از متداول ترین دلایل علت کم شدن فشار آب گرم پکیج نشتی در مدار بسته پکیج و رادیاتور است
  • سوراخ بودن یا باد نداشتن منبع انبساط، خرابی شیر پر کن از عوامل کم شدن فشار آب‌گرم در پکیج‌برقی است.

 

برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *