تاثیر رسوب گیر و فیلتر تصفیه آب در پکیج استخری

تاثیر رسوب گیر و فیلتر تصفیه آب در پکیج استخری

تاثیر رسوب گیر و فیلتر تصفیه آب در پکیج استخری

در این مقاله از فروشگاه آنلاین پکیج برقی الکتریکال پکیج قصد داریم تاثیر رسوب گیر و فیلتر تصفیه آب در پکیج استخری را به شما ارائه دهیم🌟. پکیج استخری از نسل جدید سیستم های گرمایشی می باشد که گرمایش مورد نیاز آب استخر را تامین می کند. از این دستگاه مطلوب جهت تامین گرمایش محیط و آبگرم مصرفی نیز استفاده می شود. به همین دلیل بیشتر مصرف کنندگان به سمت استفاده از این سیستم گرمایشی روی آورده اند.

امروزه پکیج استخری جای سیستم‌های گرمایشی پیشین از قبیل دیگ بخار، سیستم‌های پیش‌ساخته، هیترها و حتی موتورخانه‌ها را گرفته اند. این به دلیل ساختار بی نظیر و جمع و جور پکیج ها می باشد. در ادامه عملکرد رسوب گیر به اختصلر شرح داده خواهد شد.

نقش رسوب‌گیر در افزایش عمر مفید در پکیج استخری

در تولید پکیج های استخری از سه مبدل حرارتی استفاده شده که مجزا از هم می باشند. در صورت نیاز می توان مبدل مورد نظر را از دستگاه جدا کرد. پکیج استخری در سریعترین زمان آب استخر، آب مصرفی و محیط را گرم می کند. در طرح ها و ابعاد متنوع قابل ساخت است، بهتر است در تولید این پکیج ها از رسوب گیر و فیلترهای تصفیه آب استفاده شود تا عمر دستگاه بطور چشمگیری افزایش یابد.

ایجاد رسوب در سطح پکیج باعث می شود بدنه آن سنگین شده و به مرور افت کند. این عامل در کاهش عمر پکیج موثر است، در تولید پکیج های استخری هیمورا از فیلتر و رسوب گیر استفاده شده است. در نتیجه آب بطور کامل در استخر به چرخش در می آید و احتمال راکد ماندن آب استخر به حداقل می رسد. رسوب گیر و فیلتر در پکیج های استخری مانع از تشکیل رسوب در لوله ها و مخازن می گردد. در نتیجه از ایجاد جرم و زرد رنگ شدن سطح دستگاه پیشگیری می شود.

در حالت کلی رسوب گیر احتمال ایجاد رسوب در مخازن، لوله ها و سطح پکیج را به حداقل میزان ممکن می رساند. معمولاً فیلتراسیون و یا فیلتر کردن آب استخر همه ناخالصی ها و ذرات موجود در آب را حذف می کند و امری کاملاً فیزیکی می باشد. عدم تصفیه صحیح آب سبب راکد ماندن آب در استخر شده و نیز راکد ماندن آب استخر سریعاً آب را آلوده می کند . شنا کردن را برای مصرف کننده دشوار می سازد.

گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمواره در کـنار مشتریان و هـمکاران ارجـمند می باشند که اقدام به فروش فروش پکیج برقی به سراسر کشور می کند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی انواع پکیج برقی  استاندارد پیشنهاد می دهد.

 
برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

 

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *