انواع پکیج چگالشی

انواع پکیج چگالشی

انواع پکیج چگالشی

در مقاله قبل به معرفی مزایای پکیج چگالشی پرداختیم. انواع به معرفی انواع پکیج چگالشی در وب سایت فروش انواع پکیج برقی الکتریکال پکیج خواهیم پرداخت.

پکیج چگالشی معمولی از انواع پکیج چگالشی

در این نوع از پکیج های چگالشی یک مبدل حرارتی برای تامین آب داغ خانگی وجود دارد. هنگامی که دوش حمام باز می شود آب سرد از دورن مبدل عبور کرده، آب را گرم می کند. این پکیج ها قیمت پایینی دارند. مشکلشان این است که اگر چند نفر همزمان وارد حمام شوند نمی تواند آب گرم لازم را تامین کند. از این مدل در آپارتمان ها و سوییت های کوچک استفاده می کنند.

پکیج چگالشی (با مخزن ذخیره درونی) از انواع پکیج چگالشی

این پکیج ها یک مخزن ذخیره (45 تا 60 لیتر) برای تامین آب گرم خانگی دارند. هنگامی که دوش باز می شود اب از مخزن ذخیره تامین می شود.

این مدل پکیج کمی گرانتر از مدل قبلی است. اما مشکل تامین آب همزمان برای چند نفر را ندارد. کویل های موجود در مخزن ذخیره آب قدرت بالایی دارند. این پکیج ها برای ساختمان های تا سه اتاق خواب مناسب می باشد.

پکیج چگالشی با مخزن گرم کننده

این نوع پکیج ها از انواع پکیج چگالشی ، مخزن ذخیره یا مبدل حرارتی ندارد. بلکه یک مخزن گرم کننده جدا برای آب دارد که به طور غیر مستقیم آب خانگی را از طریق کویل های درون مخزن گرم می کند. این پکیج ها برای هر نوع ساختمانی کاربرد دارد.

ترکیب سیستم های خورشیدی و پکیج چگالشی از انواع پکیج چگالشی

همانطور که در شکل نشان داده شده به راحتی می توان پکیج چگالشی را با نصب یک جفت کویل آب گرم که از بالا به پکیج و از پایین به سیستم خورشیدی متصل است، ترکیب کرد.

گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمواره در کـنار مشتریان و هـمکاران ارجـمند می باشند که اقدام به فروش فروش پکیج برقی به سراسر کشور می کند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی انواع پکیج برقی زمینی  پیشنهاد می دهد.

 
برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *