چرا پکیج زمینی کم مصرف است ؟

چرا پکیج زمینی کم مصرف است ؟

چرا پکیج زمینی کم مصرف است ؟

در این مقاله از سایت فروش انواع پکیج زمینی و دیواری الکتریکال پکیج فولاد قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چرا پکیج زمینی کم مصرف است ؟ با گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولا همراه باشید. سیستم پکیج به جز سیستم های خورشیدی تا به حال کم مصرف ترین دستگاه برای تامین دمای سیستم منازل می باشد. علت کم مصرف بودن پکیج نسبت به سیستم های قدیمی همچون موتورخانه کوچک بودن آن است.

طراحی پکیج‌زمینی

 برای استفاده از شوفاژ در یک منزل مسکونی نیاز به یک دیگ آب گرم و دیگ شوفاژ و مبدل یا منبع کویل دار و همچنین منبع انبساط به صورت پشت بامی می باشد. این شامل لوله کشی وسیع و هزینه بر و در عین حال اتلاف انرژی بیشتر می باشد . در حالیکه در سیستم پکیج به جای دیگ آبگرم یا منبع کویل دار مبدل صفحه ای و به جای دیگ شوفاژ از مبدل لوله ای استفاده گردیده است. پس نیاز به استفاده از قطعات مجزا ندارد . یکی دیگر از عوامل مهم در کم مصرف بودن سیستم بهینه بودن آن می باشد. زیرا پکیج های زمینی اوستا به صورت دو مبدل و چهار پاس حرارتی طراحی شده است.

میزان مصرف سوخت پکیج برقی شوفاژ زمینی

در بسیاری‌از موارد به‌علت مصارف‌بالای‌سوخت هیتر و کوره‌هوای‌گرم و انواع‌بخاری‌های‌صنعتی ،تولیدکنندگان صنعت‌دام و طیور و گلخانه‌ها اقدام‌به‌استفاده از پکیج‌های‌زمینی می‌نمایند . این کار  در نوع خود بی نظیر می باشد. این نوع پکیج ها به پکیج گلخانه یا مرغداری مشهور می باشند که دارای مبدل های حرارتی قوی و سیستم کنترل دمای محیط به صورت اتوماتیک می باشد.

گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمواره در کـنار مشتریان و هـمکاران ارجـمند می باشند که اقدام به فروش فروش پکیج برقی به سراسر کشور می کند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی انواع پکیج برقی زمینی  پیشنهاد می دهد.

برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *