مزایای پکیج برقی تک فاز 28000

مزایای پکیج برقی تک فاز 28000 ✅

مزایای پکیج برقی تک فاز 28000 ✅

در این مقاله از وب سایت فروش پکیج برقی دیواری و زمینی الکتریکال پکیج فولاد مزایای پکیج برقی تک فاز 28000 را برای شما ارائه خواهیم داد✅. این نوع پکیج برقی برای تامین دمای مورد نیاز مناطق مسکونی، ویلایی و حتی صنعتی تا متراژ 100 متر مربع کاربرد دارد. همچنین تامین گرمایش شوفاژ و آبگرم بهداشتی در این نوع پکیج هیچ تفاوتی با پکیج‌های گازسوز ندارد. زیرا تمامی ملزومات موردنیاز یک پکیج شوفاژ را پکیج برقی 28000 داراست و فقط وجه تمایز نوع سوخت مصرفی می‌باشد.

مزایای پکیج برقی تک فاز 28000

تامین گرمایش شوفاژ همراه با آبگرم بهداشتی

 یکی از بزرگترین مشکلات پکیج‌های گازسوز مسدود شدن مسیر شوفاژ هنگام استفاده از آبگرم بهداشتی می‌باشد زیرا در صورت استفاده طولانی مدت از آبگرم مسیر شوفاژ مسدود شده و رادیاتور‌های دمای خود را از دست داده و محیط منزل رفته رفته سرد می‌شود. ولی در استفاده از پپکیج برقی تک فاز 28000 دیگر مسیر شوفاژ مسدود نگردیده و مدار باز و بسته گرمایشی به صورت همزمان تامین می‌گردد.

بدون نیاز به دودکش

 یکی از بزرگترین ویژگی‌های پکیج برقی تک فاز 28000 عدم نیاز به نصب دودکش می‌باشد. زیرا دستگاه به صورت برقی بوده و به هیچ عنوان آلایندگی و مونواکسید کربن ایجاد نمی‌کند. به همین علت از لحاظ ایمنی در نشت مونواکسید کربن از پکیج‌های گازسوز مطمئن تر می‌باشد.

راندمان بالا و عدم پرت حرارتی

راندمان بالا و عدم پرت حرارتی یکی از ویژگی‌های بارز این نوع پکیج می‌باشد. زیرا در پکیج‌های گازسوز به علت ایجاد حرارت در محفظه احتراق سیستم و کارکرد دودکش و فن برای خروجی گاز‌های آلاینده بخش اعظمی از حرارت ایجاد میشود. این گاز به همراه مونواکسید از طریق دودکش خارج می‌گردد. این در حالیست که در استفاده از پکیج برقی تک فاز همچین مشکلی نبوده و به علت استفاده از برق نیازی به نصب دودکش نمی‌باشد و تمام دمای ایجاد شده در داخل دستگاه تبدیل به انرژی گردیده و به هیچ عنوان پرت حرارتی ندارد.

گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمه روزه اقدام به فروش فروش پکیج برقی به سراسر کشور می کند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی انواع پکیج برقی زمینی  پیشنهاد می دهد.

برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

5/5 - (28 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *