روش های گرم کردن خانه یا محیط کار

روش های گرم کردن خانه یا محیط کار 🥶

روش های گرم کردن خانه یا محیط کار 🥶

در این مقاله از وب سایت فروش انواع پکیج برقی الکتریکال پکیج فولاد روش های گرم کردن خانه یا محیط کار 🥶 را به طور کامل ارائه خواهیم داد. گرم کردن خانه در فصل های سرد سال باید با مدیریت همراه باشد تا هم خانه ای گرم و راحت داشته باشید و هم اینکه از مصرف بیش از حد انرژی جلوگیری کنید. فرقی ندارد که چه سنی و یا چه جنسیتی دارید در هر صورت زندگی کردن در یک محیط سرد برای سلامتی شما مضر است.

 گرمایش از طریق هوای گرم

در‌این‌روش از طریق یکی از منابع انرژی هوای‌گرم‌شده را یا از پخش‌کننده‌مرکزی و یا از طریق پخش‌کننده‌های موضعی به‌محل میدمیم . در روش پخش کننده مرکزی هوای گرم از طریق کانال کشی به محل مورد نظر انتقال می یابد . در روش موضعی هوای محیط ها جداگانه با پخش کننده های مخصوص آن محل گرم می‌شود . منبع تولید گرما در روش بالا می‌تواند مشعل‌های گازی و یا گازوییلی باشد و یا میتواند انرژی الکترکی باشد .

گرم کردن خانه از طریق بخاری

در این روش از انواع بخاری های گازی و نفتی و گازوییلی و برقی میتوان بهره برد . البته روش هایی که بدان اشاره شد دیگر جایگاه خود را کم کم به روش های مدرن تر و مقرون به صرفه تر داده اند .

گرم کردن خانه از طریق موتور خانه 

در این روش قدیمی که هنوز کاربرد زیادی دارد آب مدار بسته شوفاژ بعد از رد شدن از پخش کننده ها و طی کردن کل مدار گرمایش به موتورخانه میرسد.  در آنجا یا با مشعل گازی و یا با مشعل گازوییلی دمای لازم را در خود ذخیره میکند. سپس دوباره به مدار برمیگردد.  ناگفته نماند که همزمان آب گرم بهداشتی مورد نیاز از طریق منبع دوجداره موتورخانه تامین می‌شود . ولی در اکثر سیستم های دمشی امکان تامین همزمان آب گرم بهداشتی امکان پذیر نمی باشد .

گرم کردن خانه از طریق پکیج های مرکزی

این روش مشابه موتورخانه میباشد با تفاوتهایی که بدان اشاره میکنیم .

  1. پکیج مرکزی فضای خیلی کمتری نسبت به موتورخانه اشغال میکند .
  2. از لحاظ اقتصادی نسبت به موتورخانه هم خرید و هم مصرف مقرون به صرفه میباشد.
  3. پکیج مرکزی قابلیت جابجایی دارد .
  4. هزینه نگهداری پکیج مرکزی خیلی پایینتر از موتورخانه میباشد.

گرمایش از طریق پکیج خانگی گازی

در این حالت برای محیطهایی تا به متراژ دویست متر مربع میتوان از پکیجهای گازی استفاده کرد که خود دارای چند نوع از لهاظ سیستم هستند . 1 . دومبدل 2. سه مبدل 3. مخزنی مبدل صفحه ای 4 . مخزنی کویلی

گرم کردن خانه از طریق پکیجهای خانگی برقی 

این دستگاه ها برای تامین گرمایش محیط از قابلیت استفاده از المنت برخوردار میباشند .  بهترین وسیله برای مکان هایی است که امکان استفاده از سوخت های فسیلی در انجا ممکن نیست . در این پکیج ها برای متراژهای متفاوت از ظرفیت های متفاوتی استفاده میشود . به صورت مخزنی تولید میشوند و برای تامین آب بهداشتی به دوصورت کویل دار و یا مبدل صفحه هی قابل تولید میباشند .

این دستگاه ها نیاز به دودکش ندارند و در اندازه های مختلف میتوان طراحی و تولید کرد . پکیج های دیواری برقی دارای فیوز محافظ جان با حساسیت سی میلی آمپر می باشند. این باعث میشود که ضریب اطمینان و امنیت دستگاه به شکل چشمگیری بالا رود . المنت آن قابل تعویض میباشد. همچنین می توان تعداد المنت ها را تا شش عدد نیز افزایش داد. همچنین به صورت پکیج دیواری و پکیج زمینی میتوان تولید کرد.

 

گروه صنعتی الکتریکال پکیج 

کارشناسان گروه صنعتی الکتریکال پکیج فولاد هـمواره در کـنار مشتریان و هـمکاران ارجـمند می باشند که اقدام به فروش فروش پکیج برقی به سراسر کشور می کند. این گروه صنعتی با مـحاسبات دقیق و تـجربیات ارزنده در زمینه راه اندازی سیستم های گرمایش انواع گلخانه ها، مناسب ترین ظرفیت ممکن را به شما خریداران گرامی انواع پکیج برقی زمینی  پیشنهاد می دهد.

برای سفارش خرید انواع پکیچ برقی با شماره های زیر در تماس باشید

سپاس از امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *